Campagne Mooier dan ooit
We hebben ons aangesloten bij de landelijke campagne van het Nationaal Theater Weekend: Theater, mooier dan ooit. Er werd een landelijk moment gecreëerd op 18 juni waarop allerlei culturele instellingen zoals theaters, festivals, poppodia, concertgebouwen en musea lieten weten dat ze weer open zijn. Open voor bezoek, open voor kaartverkoop en open voor toekomstige producties, optredens, exposities etc. Iedereen riep van de daken, pleinen en gebouwen dat het ‘Mooier wordt dan ooit’. Nederlands topcabaretier Claudia de Breij had speciaal voor deze dag en de campagne een single geschreven met de titel ‘Mooier dan Ooit’.
Wij hebben naast het delen van de videoclip, de slogan ‘Mooier dan ooit’ meegenomen in onze uitingen op social media, raamsticker, outdoorborden en theaterkrant.
Mooier dan ooit is een initiatief van het Nationaal Theaterfonds. Als hoofdpartner van het Nationaal Theaterfonds steunt de Vrienden Loterij de missie en campagnes zoals deze.